Producent wyposażenia łazienek znów stawia na odważne zdjęcia. Po sesji z Szymonem Brodziakiem przyszedł czas na kampanię zrealizowaną pod wodą. Produkcją sesji zajął się Butik Kreatywny Papert Pictures.
Poprzeczka podniesiona była wysoko. Specyfika i stopień trudności fotografii podwodnej sprawiły, że na potrzeby zdjęć wykonano dwie sesje, na dwóch różnych obiektach basenowych: w Poznaniu i we Wrocławiu. Realizowano je nocą, kiedy z obiektów nie korzystali klienci. Zdjęcia pod powierzchnią wykonał znany i ceniony specjalista od modowej fotografii podwodnej – Rafał Makieła.
W efekcie powstały awangardowe obrazy inspirowane 4 produktami Marmorinu oraz film wizerunkowy „Marmorin underwater”. Zdjęcia utrzymane są w monochromatycznej kolorystyce. Przenoszą odbiorcę w tajemniczy, senny świat wodnej otchłani, która otwiera przed widzem bezkres wyobraźni, unosi w baśniowy, iluzjonistyczny świat. Dzięki magii pełnego refleksów światła odbiorca staje się uczestnikiem obrazu, a nie tylko jego biernym obserwatorem.
Na zdjęciach pokazano 4 produkty ze stałej oferty katalogowej Marmorinu wanny: Alta, Pia i Misa oraz umywalkę nablatową Lara. Fotografie zostaną wykorzystane w kampaniach reklamowych na rok 2014 oraz do działań wizerunkowych podczas wydarzeń specjalnych w Polsce i za granicą.
Twórcą kampanii jest zespół Papert Pictures i współpracujący z nim Krzysztof Rejek. Kreatywny wkład z ramienia Marmorinu wniosła projektantka – Magdalena Musiał, Product Design Manager w Marmorin Design Studio.
To druga tak awangardowa sesja w historii Marmorinu. Przed trzema laty producent zrealizował odważną sesję z Szymonem Brodziakiem. Futurystyczny scenariusz zdjęć wykonanych w industrialnych wnętrzach fabryki oraz klasyczna czarno – biała forma fotografii stworzyły oprawę dla nietypowych umywalek linii Marmorin Prestige Collection. Zdjęcia otrzymały wyróżnienie w prestiżowym konkursie fotograficznym International Photography Awards. Na wrzesień tego roku planowane są nowe zdjęcia dla serii Prestige autorstwa Szymona Brodziaka.