Twitter – ćwierkaj w eterze za 140 znaków!

Rola mediów społecznościowych z dnia na dzień rośnie. Wykorzystujemy je zarówno do celów prywatnych, jak i biznesowych. Agencje reklamowe czy interaktywne opierają swoje strategie marketingowe przede wszystkim na aktywności na poszczególnych platformach. Czym wyróżnia się Twitter?

pexels-photo-59087

Zwiększ tożsamość marki

Stare porzekadło internetowe głosi, że jeżeli nie ma cię na portalach społecznościowych, najzwyczajniej nie istniejesz. Nie istniejesz w ogóle i w świadomości odbiorców oraz potencjalnych klientów, co zdecydowanie szkodzi Twojej marce. Dlatego czym prędzej nadrabiaj zaległości – konto na Facebooku, Instagramie, vlog na Youtube i profil na Twitterze to dziś obowiązkowy must have każdego biznesu. Dobrze zaplanowana strategia funkcjonowania w obszarze mediów społecznościowych przyniesie wymierne efekty w krótkim czasie.

Tweetuj regularnie!

Twitter to platforma wielowymiarowa – dostarcza rozrywki i najświeższych wiadomości (często na długo przed oficjalnym komunikatem w mediach publicznych), pozwala utrzymywać kontakt z ulubionymi markami i twórcami, jest intuicyjna, estetyczna, prosta w obsłudze i… wymaga kreatywności. Tweety ograniczone są do 140 znaków, dlatego warto odpowiednio zredagować treść, którą chcemy udostępnić, dodatkowo opatrzeć hasztagami i wzmocnić intrygującą grafiką. Zachowanie regularności tweetów to podstawa – w ten sposób jesteś w stanie zgromadzić grono stałych odbiorców i zwiększyć zasięgi swojej marki.

Wojna social media

Przekaz w mediach społecznościowych może być zorganizowany w różnorodny sposób. Zakładając konta na różnych platformach pamiętajmy, aby nasze media wzajemnie się uzupełniały, co stanowi o konsekwentnej strategii marketingowej dla marki. W social media nie ma wojen – komunikacja na poszczególnych kanałach osiąga skuteczne rezultaty dzięki regularnym przekazom i świadomej budowie wizerunku marki w sieci. Więcej informacji o tym, jak w kreatywny sposób dokonać rebrandingu i jak ważna jest właściwa komunikacja na wielu płaszczyznach online, można znaleźć pod adresem: http://hands.pl/zmiana-wizerunku-i-event-swiss-krono/.

Zdaniem wielu Twitter jest sztuką. Dlaczego? Przede wszystkim przez magiczne 140 znaków, które mają zainteresować odbiorców. Podejmujecie społecznościowe wyzwanie?