Znane i lubiane marki z całego świata opanowały do perfekcji branding. Jak się okazuje, do budowania wizerunku marki można wykorzystać także niestandardowe opakowania. Brak Ci pomysłu, jak z pomocą pudełek rozreklamować produkty? Oto kilka inspiracji!
Oto 10 niestandardowych opakowań, które na pewno zrobią na tobie wrażenie
Niestandardowe opakowania nadają się do pakowania różnego rodzaju produktów. Z ich potencjału reklamowego chętnie korzystają producenci naturalnych kosmetyków, dystrybutorzy suplementów, sprzedawcy elektroniki oraz przedstawiciele branży jubilerskiej. W dzisiejszym artykule zebraliśmy 10 ciekawych opakowań ze świata e-commerce i nie tylko.
Oto i one:
- ZenTea – dystrybutor orientalnych herbat i naturalnych suplementów pakuje swoje produkty w wyjątkowe pudełka z przegródkami, wycięciami i ażurowymi nadrukami,
- Sephora to firma, która konsekwentnie buduje wizerunek na rynku. Charakterystyczny design w czarno – białe paski, to motyw, którego nie można pomylić z żadną inną marką! Producent kosmetyków korzysta z wielu różnych rodzajów pudełek, a tym między innymi tych klasycznych, jak i foliopaków oraz papierowych toreb,
- Kire Skin to marka, która wyróżnia się na rynku minimalizmem. Śnieżnobiałe opakowania Kire Skin zostały ozdobione prostym nadrukiem,
- Diamond Treats – producent ekskluzywnej biżuterii pakuje swoje wyroby w ekstrawaganckie i luksusowe małe pudełeczka, których dno wyściela elegancka poduszka.
- Knobby to producent bielizny, który pakuje swoje wyroby w stylowe podłużne opakowania, pudełka zostały wykończone dodatkowo srebrną folią, co nadaje im charakter Premium,
- Petit Vour’s – kosmetyki Petit Vour’s są pakowane w piękne pudełka z wieczkiem, na ścianach pudełek można znaleźć kreatywne napisy i hasła reklamowe,
- Snakehive pakuje swoje wyroby w wyjątkowe pudełka o zróżnicowanych wymiarach. Opakowania te powstały w 100% z recyklingowej tektury,
- Glossier to marka, która lubi błyszczeć. Nic więc dziwnego, że subtelne różowe pudełka na kosmetyki Glossier zdobi lśniące, posrebrzane logo,
- Odd Molly korzysta na co dzień z unikalnych toreb papierowych w łososiowym kolorze. Zamiast uchwytu, torby posiadają elegancką, czarno-białą wstążkę,
- Too Faced – marka ta korzysta z pięknych pudełek, po których otwarciu klientom ukazuje się sympatyczny napis „You’re So Too Faced”. Takie rozwiązanie buduje relację klienta z marką!
Jeśli poszukujesz inspiracji, warto odwiedzać blogi poświęcone tematyce marketingu opakowań. Jednym z takich miejsc w sieci jest blog https://packaging-design.net. Znajdziesz tam wiele ciekawych pomysłów na pudełka dla e-commerce i nie tylko!